perjantai 9. joulukuuta 2016

9. luukku: pikkujoulutunnelmat

Mä en oo ihminen, joka hirveesti nauttisi bilettämisestä ja suuressa joukossa juhlimisesta ainakaan tuntemattomien ihmisten kanssa, joten tänäkään vuonna en todennäköisesti käy muissa pikkujouluissa kuin eilisssä. Eilen oli tosiaan PopDog ry:n junnujen pikkujoulut, joissa oli tosi ihana, jouluinen ja hyvin koiramainen tunnelma. Mulla oli Riiakin siellä mukana ja pidettiin lapsille ja koirille temppupistettä, jossa sai näyttää joitain omia hienoja temppuja, joita jo osaa tai opetella uusia.

Pikkujouluissa valittiin paras koiran tonttuasu, ajettiin tasapainoskoottereilla, suoritettiin putkirallirata ja houkutusten highway sekä doboiltiin ja tietenkin herkuteltiin. Mä oon niin onnellinen, kun löysin koulutusohjaajakurssin kautta tieni tuohon porukkaan. Oon tutustunut moneen uuteen, tosi mukavaan ihmiseen ja varsinkin ihaniin ja suloisiin pikkujunnuihin sekä mukaviin ja taitaviin vähän vanhempiin junnuihin. En malta oottaa, että meidän treenit ensi vuoden puolella jatkuu junnujen kanssa! Olisi tosi huikeeta, jos omatkin taidot kehittyisi vielä niin paljon, että pääsisin kokeilemaan myös jatkoryhmän junnujen opastusta!

Temppuilemassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti