torstai 22. joulukuuta 2016

22. luukku: mistä on hyvä joululoma tehty?

Olen tosiaan yliopistossa ja sana "joululoma" aiheuttaa minulle suuria tunnontuskia, sillä meillähän ei yliopistossa mitään joululomaa ole. Koko ajan on hommia, mitä pitäisi tehdä, itsellä nyt päällimmäisenä gradu... Mutta ei anneta sen häiritä, en itsekään ole antanut sen häiritä elämääni, sillä olen perjantaista asti lojunut täällä koti kotona elikkäs siis lapsuudenkodissani tekemättä mitään järkevää!

Olen kuluttanut aikaani kuljeskelemassa koirien kanssa ulkona ja kiertämällä pikkuveljeni ja koirien kanssa lenkkiä iltahämärässä. Olen kuluttanut valtavasti aikaa vain katsomalla Netflixiä, josta en varmaan ikinä elämässäni pysty enää luopumaan. Katson kolmatta kertaa Modernia perhettä sekä How I Met Your Motheria, koska ne ovat ihan parhaita sarjoja. Niiden lisäksi katson ihan uutta Netflix-sarjaa the Crownia, joka on mielenkiintoinen kuvaus kuningatar Elisabet II:n elämästä. Netflix on myös täynnä ihania jouluelokuvia, joiden tunnelmaa rakastan.

Olen leiponut pipareita, mm. piparkakkutalon ja tehnyt piparipullaa, eli pullaa, jossa on piparkakkutaikinaa sisällä. Olen syönyt säädyttömän määrän suklaata ja katsonut Youtubesta lempparitubettajien vanhoja ja uusia videoita. Olen koristellut kuusen ja ottanut Riiasta pakollisen "hyvää joulua" kuvan. Olen ostanut viimeiset joululahjat ja pistänyt ne pakettiin.

Olen tosin ollut jo lauantaista asti myös kipeänä, joten senkin puolesta aika on mennyt hyvin pitkälti sängyn pohjalla, mutta tämä jos joku on rentouttava tapa viettää joululomaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti