torstai 15. joulukuuta 2016

15. luukku: parhaimmat joululahjat nyt ja aina

Tässä pieni listaus joululahjoja, jotka mun mielestä toimii aina. Nää on ainakin mulle tämmösiä satavarmoja lahjoja, joita on superkiva saada ja siksi myös usein itse ostan niitä muille. 

1. Kosmetiikkapakkaukset
Tää on tämmönen lahja, joka aivan sataprosenttisen varmasti tulee aina käyttöön. Ja itelleen ostaa yleensä aina vaan jotain halpaa ja vain sellaisia, jota oikeasti tarvitsee enkä ite ainakaan raaski ostaa esim. Body Shopilta tai vastaavista itelleni mitään. Siksi onkin kiva saada tällaisia tuotteita lahjaksi.

2. Yökkärit
Musta on vaan ihan parasta saada uudet ja pehmoiset yövaatteet. Mallilla ja materiaalilla ei ole väliä! Pyjamasetti tai yöpaita - kaikki käy. Tänä vuonna olen haaveillut sellaisesta yövaatehaalarista, jollaisia lapsille myydään! Vaikka en tiedä edes miksi haluaisin sellaisen, kun minulle tulee niin helposti kuitenkin kuuma.

3. Kynttilät
Koska kynttilät on kivoja, mutta ne loppuvat aina liian nopeasti.

4. Joulusuklaa
Joulusuklaat on parhaita ja niitä saa vaan jouluna!

5. Elämykset
Elämyslahjat ovat hyviä, koska niistä jää aina ihana muisto. Viime vuonna sain J:ltä joululahjaksi sisäsurffaustunnin ja se on edelleen siisteimpiä asioita, mitä olen elämässäni tehnyt! Elämyslahjoissa on myös hinnan suhteen varaa valita: jos ei halua pulittaa kaverille benji-hyppyä, halvempiakin on tarjolla ja ne ovat hyviä muistoja myös. Esimerkiksi jonkun urheilulajin oppitunnin saa parilla kympillä. Kaverin voi kustantaa kokeilemaan tankotanssia, ratsastusta tai vaikka lasersotaa. 

6. Hajusteet
Minä en ole ikinä ostanut itselleni hajuvettä, mutta käyttäisin kyllä, jos saisin lahjaksi. Itse olen ostanut tuoksuja monestikin lahjaksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti