maanantai 3. marraskuuta 2014

Jotain mun arjesta

Tänään on ollut aika peruspäivä mun elämässä.Yritin ottaa mun arjen tilanteista kuvia, mutta ei niitä niin mahottomasti kertynyt. Olin neljän tunnin liikunta-demolla aamulla ja siellä en luonnollisestikaan ehtinyt tai kehdannut kuvia ottaa. Oikeastaan kuvia on siis vain meiltä kotoa. Mutta kerron sitten kirjallisena, mitä muuta olen tehnyt päivän aikana!

Tapanani on käydä lounaalla kasvisravintolassa aina kuin mahdollista. Kasvisravintola sijaitsee melkein meidän asuntomme alapuolella ja siellä tarjoiltavat keitot ovat jotain maailman parasta. Samoin sämpylät. Ihanaa. Iltapäivällä oli vuorossa pumppi ja sen jälkeen ruuan tekoa. Kun J tuli kotiin, syötiin ja lähdettiin käymään kaupungilla. Me tehtiin viime vuonnakin yhdessä joulukortit meidän kaikille sukulaisille. J on siitä kyllä suloinen, että jaksaa mun kanssa innostua värkkäämään tuollaisia :D Kävimme siis Suomalaisessa hankkimassa tämän vuoden joulukorttien materiaalit.

Muhun iskee iltaväsymys aivan mielettömän aikaisin. Kello on puoli yhdeksän ja mä olisin aivan valmis sänkyyn. Telkkarista tulee Erilaisten äitien uusintoja. Mä en rakastan noita vauva-ohjelmia! Mahdottoman suloisia pikkusia! Siitä tulikin mieleen, että mut kutsuttiin sijaistamaan jälleen paikalliseen päiväkotiin ylihuomenna. On tosi mukava saada tommosia sijaisuuksia, niistä saa kuitenkin ihan hyvin rahaa. Ja se rahahan menee koiranhankintaoperaatioon tai vaatteisiin. Vaatteisiin siksi, että mulla on tällä hetkellä elämässä sellanen vaihe menossa, että mä en jaksa olla enää semmonen resupetteri mitä oon ollu jo monta vuotta! Tilattiin vähän aikaa sitten siskon kanssa iso läjä vaatteita eräästä ulkomaalaisesta nettikaupasta. Oottelen innolla niiden vaatteiden saapumista. Tulossa on pääasiassa urheiluvaatteita, mutta niitä tällä hetkellä ehkä eniten tarvitsen!



Aamupalani.


Koulun jälkeen tulin kotiin ja himoitsin valtavasti suklaalevyä, jonka J oli tuonut eilen kotiin. Söin sen loppuun!


Rakastan kaikkea pientä ja kaunista. Kävin hakemassa Harjun paperista isänpäiväkortit iskälle, ukille ja appiukolle, sekä syntymäpäiväkortin hyvälle ystävälle. Harjun paperissa oli paikalla runoilija, joka lupasi tehdä isälle ja apelle persoonalliset runot kortteihin. Käyn hakemassa ne sieltä huomenna.


Ja tässä tämä ihana krääsä! En malta odottaa, että pääsen askartelemaan kortteja!

Minulla on meneillään muuten projekti, jonka tarkoituksena olisi kiinteytyä/laihtua ennen Miamin reissua. Minun ongelmani siis ei todellakaan ole liikunnan puute, vaan herkku/hiilarihimo. En kuitenkaan aio nipottaa asiasta, sillä loppujen lopuksi mielestäni elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Kuitenkaan en voi olla ajattelematta, kuinka mahtavaa olisi olla vielä vähän tyytyväisempi omaan kroppaansa. Siksi aion siis vähentää maitotuotteiden käyttöä, hiilareiden syöntiä ja lisäaineita tänä aikana ennen joulua. Okei, söin kahden päivän sisällä n. 150 g suklaata ( J:kin söi pienen osan tuosta levystä). Mutta sitä minä juuri tarkoitan: en aio olla liian nipo, vaan syön kuitenkin herkkujakin, koska yksinkertaisesti minä rakastan niitä :D

- Erika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti