perjantai 12. joulukuuta 2014

Hyviä ja huonoja uutisia

Tää on varmaan mun viimeenen kirjootus ennen Floridan matkaa, ellen sitten innostu päivittelemään vielä Helsingissä ennen lähtöä. Nyt on siis perjantai ja olemme lähössä Floridan lämpöön neljän päivän kuluttua! Mua jännittää kamalasti, ehkä eniten se, että kuinka mun viisaudenhampaanpoistoleikkauksesta johtuva leukasärky reagoi lentokoneen ilmanpainonvaihteluihin. Mutta sen näkee sitten, ehkä sitä ei sillon enää niin kauheesti särjekään.

Olen tällä hetkellä lapsuudenkodissani ja tänään joudun varmaan lähtee hakemaan J:tä ja meidän suurta tavaramäärää tänne Alavudelle, sillä ensinnäkin, mulla on täällä mukanani mun tenttikirjat, jotka valitettavasti on yliopiston omaisuutta ja pitäisi saada sinne palautettua ennen loman alkua (mulla on tänään siis etätentti, joka alkaa 40 minuutin päästä). Toisekseen, tavaraa oikeasti on niin paljon, että J ei saa niitä yksin tuotua.

Mutta sitten vielä niihin huonoihin uutisiin. Meidän Kamu kuoli viime yönä :( J laittoi aamulla mulle viestiä, että Kamu ei enää liiku. Se eli kuitenkin melkein 2,5 vuotta, mikä on hamsterille tosi hyvä ikä. Osattiin odottaa jo sitä, että se kuolee kohta, joten ei tullut niin suurena shokkina. Kerkesin aikaisemmin kotona jo itkeä sitä, että se kuolee kohta, kun nykyään vaan nukkuu koko ajan. Tuodaan Kamun ruumis tänään tänne ja haudataan se jonnekin pellon reunaan. Kaupungissa kun semmoista hautaamismahdollisuutta ei pahemmin ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti