maanantai 8. joulukuuta 2014

Masentaako? No älä mulle valita!

Mielestäni vuoden paras aika on käsillä. Loka-joulukuussa mieleni on katossa koko ajan, hymyilyttää ja energiaa on vaikka kuinka! Tekisi koko ajan mieli leipoa, siivota, ostella joululahjoja, polttaa kynttilöitä ja koristella kämppää. Harmi vaan, että niin moni muu on toista mieltä. Nyt haluaisinkin virallisesti haistattaa pitkät kaikille marraskuumasentujille, kaamosväsyneille ja harmauteen kyllästyneille. Mä en ihan totta jaksa kuunnella, kuinka masentavaa teidän mielestä on harmaa ilma ja kylmyys. Tää nyt vaan valitettavasti on Suomi, koittakaa kestää! Ja jos ei miellytä, nii äläkää pilakko fiilistä muilta ihmisiltä. Facebook täyttyy valituksista, naistenlehdet jakelee selviytysmisnauvoja ja kaupan kassa toivottaa voimia pimeyteen. Hyväähän ne vaan tarkoottaa, mutta kun toi asenne tarttuu! Muuttakaa vaikka Kap Verdelle, jossei Suomen sää nappaa.

Myönnän, minä olen se, joka ostaa glögiä ja piparitaikinaa lokakuussa, fiilistelee kaksi kuukautta etukäteen kauppojen joululauluja ja jouluasetelmia, ja laittaa jouluvalot ikkunoihin heti kun aurinko ei pysy taivaalla yli kuutta tuntia. Se olen minä ja minä rakastan sitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti