tiistai 12. tammikuuta 2016

Tokovalmennuksen loppukoe

Nyt on sitten loppukoe tokovalmennuksesta ohitse. Riia valitettavasti lähti liikkeelle paikkamakuussa ihan viimeisillä sekunteilla, jonka vuoksi meidän loppukokeen pisteet riittivät vain kolmanteen palkintoon. Tai siis olisivat riittäneet, jos se olisi ollut oikea koe. Muihin liikkeisiin oon suht tyytyväinen. Seuraamisessa Riia oli aluksi vähän pihalla, kun oltiin ooteltu kentän laidalla niin kauan, enkä ennen meidän suoritusta herätelly sitä mitenkään.

Noutokapulan pidossa se jäysti kapulaa vähäsen, sekin siltä pitäisi saada pois ennen koetta, vaikka eihän se mikään hylkäävä virhe olekaan kokeessa. Kaukokäskyt, luoksetulo, estehyppy ja liikkeestä maahanmeno menivät kaikki niin hyvin, että saatiin niistä kympit :)

Mua häirittee videolla eniten ne kaikki virheet, mitä minä teen. Miksi mun pitää kumartaa ja liikutella kättä, kun se koira tottelis kyllä ilmankin? No hiljaa hyvä tulee ja treenaamalla ja varsinkin näitä videoita kattomalla oppii! Oon sentään saanut monia virheitä iteltä pois tiedostamalla ne!

Nyt kun valmennus loppui, niin alamme kattelemaan seuraavaa valmennusta/kurssia/treeniporukkaa, jossa päästäisiin treenaaman ennen maaliskuuta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti