tiistai 13. helmikuuta 2018

Tokomeiningit

Vaihteeksi tokokuulumisia. Tokoa me ollaan treenattu tosi harvakseltaan tämän talven aikana sopivien treenitilojen puutteen vuoksi, mutta eilen käytiin ottamassa Lakeuden koiraurheilukeskuksessa kenraaliharjoitusten kenraaliharjoitus. Olen nimittäin ilmoittanut Riian taas kokeeseen, joka on ensi viikon lauantaina, jos jos JOS se ei aloita juoksujansa. Juoksujen alkaminen on kuitenkin erittäin todennäköistä, mutta ilmoittautuessa en niiden tuloa muistanut. No, jää nähtäväksi. 

Kenraalien kenraalit menivät pääsääntöisesti tosi hyvin. Ja kenraalien kenraalit ne olivat sen takia, että olen varannut hallista kentän vielä ensi viikon alkuun, jolloin mennään treenaamaan kokeenomaisesti. Mutta eilen pikkuisen hiottiin ruutua keskemmälle ja merkin kierron paluuta nopeammaksi, perusasentoja suoremmaksi ja noudon malttamista. Olen tosi tyytyväinen Riian suorituksiin muuten, paitsi yllättäen taas ne jäävät. Eli jostain syystä se taas tarjosi pelkkää seisomista joka kerta. Mutta onneksi niitä on helppo harjoitella kotonakin. 

Viimeksi meillä meni niin huonosti avo-luokan koe, että tällä kertaa meillä on tavoitteena vain saada sitä onnistuneempi suoritus. Toivon kovasti, että avo-luokan liikkeet olisi jaettu kahteen, ettei tulisi niin pitkää palkattomuuspätkää. Mutta onneksi ruutu, merkki ja nouto on Riialle sellaisia nostattavia liikkeitä. Ehkä eniten tulevalta kokeelta toivoisin, että me pystyttäisiin näyttämään meidän noutomme parhaimmillaan ja napattaisiin siitä se kymppi, joka meille kuuluu. Viimeksihän me nollattiin se, vaikka nouto on Riian lempiliike ja satavarma juttu. Minua harmitti kaikista eniten se! Olen niin ylpeä kuinka hyvän työn olen sen kanssa tehnyt ja saanut sen noudosta tosi kauniin suorituksen. Kumpa edes se menisi nappiin, niin voisimme lähteä tällä kertaa pää pystyssä kokeesta. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti